Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Sorry för dålig uppdatering & e jätteglá

Av Madeleine Ahlberg - 3 augusti 2012 19:33

Hejjjj!

sry för dålig uppdatering, men har såå mkt att göra på träningslägret, såå kul!

det blev lite ändringar för dagets program:

det blev banhoppning och terränghoppning! love, massa hoppning <333

banhoppning gick ägit braa! olympan ägde och va såå cool! inte ett ända skensteg eller bocksprång, dutti ponni!

vi hoppade en bana med 7 hinder 4 ggr var, och även en kombination med 3 hinder

terrängritten gick oxå jättebra :) vi hoppade långa slingan i skogen, med 14 hiner :DDD två grr var!!! såå kuuul! men olympia blev såå glad så hon började bocka efter första hindret, bockade fram till nr 2 och hoppade i bockning (hennes nya favvogångart xDDD) det gick 3 hinder, men se gled jag av x)

men det gick bra och sen lugna hon ner sig. 

långritten som jag berättade om blir imon istället, pga camillas häst behövde skos.

nu ska vi ut i stallet och grimsa hästarna (mitt nya ord för sätta på grimman) och sen hoppa upp och rida en tur i skogen barbacka och med grimma :) hoppas att olympan sköter sig, hahehiho!!

imorgon: långritt och bada med hästarna

iövermorgon: måla hinderbommar & dressyr & galoppträning :) :) :) :) :) :) (: (: (: (: (: (:

looka att this blogs:

www.nellieberntsson.se

www.tanneryttarna.blogg.se

www.elliiots.blogg.se

www.nattstad/emilsvendsen.se

www.pussmulen.blogg.se

www.junicarlstoft.blogg.se

www.dressyrmupparna.se

www.molliezb.blogg.se

plzz, look, look, look! <333<333

nellieb - sveriges största hästblogg, 15 bäst i sverige, om hästar & vardag

tanne- fyra tjejer som rider på ridskola och har medryttarhästar, asbra!

elliot - en go hästkille, om vardag, hästar, m.m

emil - nelllis ex, go 16 åring, msvryttare från bohusläng, om vardag, hästar

pussmulen- matilda, en hästtjej med sin fjording ivan, goo tjej och blogg

juni- en av poppis blogg i swe, om vardag, kläder, m.m

dressyrmupparna - en av sveriges bästa hästbloggar,av ingrid & linn, duktiga dressyrryttare

molliezb- go hästtjej, 10 år


good byyyye

xoxo, ollan, & olympanpympan! <3333



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Ahlberg - 2 augusti 2012 17:20

Hejj alla goa bloggläsare :) ni e bäst som läser detta ja e ju på träningsläger hos min tränare camilla med min ponny Olympia. Hon e ganska het som ni kanske vet, men världens goaste! Första passet idag var dressyr, fast vi hade även lite upphöjda ...

Av Madeleine Ahlberg - 1 augusti 2012 19:10

Aa, jag e ju på träningsläger i 2 veckor :) Hemma hos min tränare, och vi e bara 4 så det e jättebra. Det e jag, och mina kompisar: Juliette, Sofia och Jossan Min tränare heter Camilla :) Vi bor i hennes gäststuga på hennes gård, hon har i vanl...

Av Madeleine Ahlberg - 1 augusti 2012 19:07

Jobbig lillasyter har vart i farten ;( Det står ju att jag e inloggad som Madeleine Ahlberg, men det heter jag inte. Min syrra heter det, hon e 8, och de va hon som skrev det :( Men jag heter iaf Olivia och kallas Olllan. Bra då vet ni det :) kr...

Av Madeleine Ahlberg - 1 augusti 2012 18:37

Hejsan Svejsan! Nu har jag skaffat en blogg, lite om mig då: Jag e en 12-årig tjej som heter Olivia, jag & min familj (mamma, pappa, lillasyster, storebror) på en gård i småland. Vi har 8 hästar på gården, varav 2 e mina :) Mina heter Olympia, ka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards